wie kan mij helpen? mijn pc bevriest steeds als ik call of duty 2 multiplayer speel.

mijn pc bevriest steeds als ik cod 2 mp speel, ik kan dan niets meer doen en niets werkt meer. ik heb als aan mijn register gewerkt en aan mijn graphics. ik heb precies dezelfde instellingen als een maat van mij die wel nonstop kan spelen. beide hebben we windows 7.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
wat zijn de specs
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
windows 7 home premium
intel(R) core(TM) i3 CPU 560 @ 3.33 GHz
4GB (RAM) (3,87 Beschikbaar)
64 bitsbesturingssysteem
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat is een verouderd CPU maar het belangrijke daarnaast is ook wat voor GPU heb je? Probeer lagere settings of zet hem op 720p ipv 1080p

Antwoorden (2)

dat het hapert of vastloopt ligt misschien aan je videokaart
dat had ik ook bij battlefield alles liep vast en het lag aan me videokaart
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
De hele pc bevriest en ik moet hem dan resetten, ik kan wel andere games zoals tomb raider nonstop online spelen.
Heb je een goeie videokaart? Zo niet, dan kan het daar aan liggen.