weet iemand hoe het kan dat Farcry 3 niet meer opstart?

ik heb Farcry 3 nu al een poosje, en ik had het uitgespeeld. Nu heb ik hem een poosje geleden verwijderd van mijn pc omdat ik het niet meer speelde. nu wil ik het spel weer een keer spelen en heb ik het opnieuw geinstalleerd, alleen telkens als ik het spel opstart door op uplay "spelen" te klikken, geeft het spel een fout melding, dat het spel niet meer werkt. weet iemand hoe ik Farcry weer kan spelen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
1.3K

Antwoorden (2)

Probeer het spel weer te verwijderen van je pc en het vervolgens weer opnieuw te installeren. Het kost misschien wat tijd, maar soms helpt het. Mocht het niet werken, verwijder dan alle mapjes en bestanden die met Far Cry 3 te maken hebben en misschien zelfs U-play en zet alles er dan weer op.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt! Ik ga het even proberen. Ik heb je eerste optie al een paar keer geprobeerd, dus probeer ik je 2e optie.
ik heb zulke dingen vaker, maar ik downoad games altijd. er bestaan bepaalde toepassingen die 'cracks' heten. je kan bij google intikken: farcry 3 crack. dan zie je allemaal sites waar je er een kan downloaden. (gebruik als het kan de cheat happens site of de gamecopyworld site want die zijn het bettrouwbaars) als je de crack hebt gedownload dan krijg je een paar bestandjes, sleep die allemaal in de map waar de farcry 3 TOEPASSING staat dus niet in een mapje waar de screenshots staan ofzo. de instalatie map kan je bij windows 7 door deze stappen uit te voeren: ga naar het vlaggetje linksonder, klik dan op computer, klik dan op lokale schijf C, ga dan naar program files x86, en zoek dan naar de farcry 3 map. sleep daar de gedownloade crack bestandjes in de map waar de orginele toepassing staat. als die crack het niet doet blijf dan naar andere cracks zoeken totdat je een goede hebt gevonden. soms heb ik hetzelfde probleem en gebruik ik dit meestal.

LET OP: als je de crack download let dan wel op of het de goede versie is. als je niet weet welke versie het is dan kan je dat zien op 2 manieren. de makkelijkste manier is door op het tekentje van het spel op je bureaublad met de rechtermuisknop erop te drukken en ga dan daar eigenschappen/properties. daar kan je zien welke versie je hebt. anders kan je altijd het nog opzoeken op het internet. ik hoop dat ik genoeg informatie heb gegeven.