kun je met een intel celeron processor gamen?

Ik wil een nieuwe laptop. Ik wil er goed op kunnen gamen maar niet veel geld hoeven te betalen. Ik heb veel goedkope laptops gezien op internet en wat mij opviel is dat de meeste deze processor hadden. kan ik Daar goed mee gamen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
2.9K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het ligt eraan wat voor games. Simpele games en oude games kun je zeker wel spelen, maar de wat modernere games gaan wat minder goed. Verder maakt het ook uit wat voor laptop je precies wil en welke spellen je wil gaan spelen, want dan kan ik makkelijker een oordeel doen over of je die spellen kunt spelen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Met een Celeron processor kun je niet goed gamen. Als je wat casual games wil doen kun je beter een i5 core nemen. Voor de beste en nieuwste games heb je eigenlijk minimaal een i7 core nodig.

Het beste antwoord

intel celeron ? niet aan beginnen dat is een kantoor laptop en een simpele internet machine maar niet voor gamen.

het minimale wat je voor standaard redelijk gamen nodig heb is intel dual core 2
en dat is al inet meer voldoende tegenwoordig.

i3 is tegenwoordig al minimaal voor gamen (voor de recentere games)

Waar je ook op moet letten zeker als het om een laptop gaat wat voor videokaart er in zit (al ben ik van mening dat geen enkele laptop goed voor gamen is maar goed de meningen verschillen.

AMD ? zou ook kunnen maar daar heb ik vrij weinig verstand van

p.s
Mocht mrtomaat hier ook op reageren
Dan is dat het beste advies wat je kan krijgen
maar je vraag of je op celeron kan gamen is duidelijk NEE
capthavoc