Hoe kan in rct3 filmen vanuit een achtbaan?

Ik speel al lange tijd RCT3 (Rollercoastertycoon3) en weet ook af van de flying camera. Op youtube heb ik veel filmpjes gezien waarin mensen vanuit een achtbaan of attractie filmen. Hoe kan ik zo'n filmpje maken? want ik weet niet hoe ik dit opneem.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

In rollercoaster tycoon zit een functie waarop je kunt filmen, zelf weet ik ook niet waar die zit.
Ik zal nu even voor je kijken want ik heb het spel zelf ook.

Toegevoegd na 14 minuten:
Ik heb het gevonden!
je drukt op control+shift+f10
als je klaar bent druk je nog een keer op de knop de film word opgeslagen in de film map van rct 3