Hoe installeer ik Age of empires 3?

Ik was dus het spel aan het installeren toen ik deze melding in beeld kreeg:

Error 1305.Error reading from file C:program Files (x86) Microsoft GamesAge of empires
IIIsoundmusicstandardLastNameCraneIchabod.mp3.
Verify that the file exists and that you can acces it.

Wat moet ik in vredesnaam doen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
1.1K
Ritsuka
10 jaar geleden
probeer eens een andere map, niet program files

Antwoorden (1)

Het spel is waarschijnlijk te oud om op je PC te draaien. Het spel komt uit 2005, dat is dus al 9 jaar oud. Windows 7 en Windows 8 ondersteunen die spellen niet meer. Je moet het spel dus installeren op een oudere computer of een virtual machine draaien.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Virtuele_machine