Zijn er open world racing games waarin je onroad en offroad kan rijden?

Ik heb heel lang test drive unlimited 2 gespeeld en ervan genoten.
Nu zoek ik echter een nieuwe open world racing game waarbij je onroad door een stad kan rijden met normale voertuigen maar ook offroad met een jeep kan gaan.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
1.1K

Het beste antwoord

Met Need for Speed Rivals kan je in de stad rijden en ook offroad alleen niet met een Jeep maar met Race-cars
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Met Gta V is het mogelijk om door de hele stad te rijden. Maar het is geen Race-game. Dus je zult wel eerst een paar beginmissie's moeten doen. En met online kan je ook races doen met andere spelers. Alleen weet ik niet als dit het precies is wat je bedoelt.

Vereisten:
- Een xbox 360/Playstation 3
- Heb je die niet dan: geduld hebben tot hij voor de computer komt. Ongvr. het eerste kwartaal van 2014 komt hij uit.
- Een xbox? Voor online is XBOX LIVE GOLD vereist.
- Gta V of lager
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Offroad doet deze game niet aan, maar wel binnen de stad en op snelwegen, het is het waard om wat gameplays op te zoeken :)
Midnight Club Los Angeles
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik zou gta kiezen als je echt offroad wil racen al vind ik alleen voor racen san fransisco driver wel veel leuker en relaxed is goedkoop ik denk 10 euro nu kan op ps3 en denk meer maar dat weet ik niet.