How krijg je bij Team Fortress 2 een force field om je sentry?

Je ziet ze de laatste tijd steeds meer, maar hoe krijg je dat zelf?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedoel je een rode of blauwe cirkel er omheen ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja!

Het beste antwoord

dat krijg je zodra je engineer milestone 3 hebt gehaald.
dan krijg je een soort wapen (Wrangler) die je Ipv je pistool kan gebruiken. hiermee kan je je sentry zelf besturen. dit ''krachtveld'' is eigenlijk geen krachtveld maar laat alleen maar zien welke sentry je aan het besturen bent. ook zie je een puntje om te zien waar je heen schiet met je sentry.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ok dankje!