Wat heb je nu precies nodig om Sims3 te kunnen spelen?

Mijn vrouw wil al een tijdje Sims3 gaan spelen en ik wil dat best voor haar kopen, maar als ik in de winkel sta, weet ik niet wat ik moet kopen. Er zijn zoveel verschillende Sims3 spellen, maar als ik dan goed op de verpakking kijk, zie ik dat het om een soort upgrade gaat.
Is er een soort basis Sims3 die je nodig hebt en zo ja, hoe heet deze dan? En als die er is en je hebt deze eenmaal, kun je dan alle upgrades die je aanschaft hiermee spelen?
Heb deze vraag ook wel eens in de winkel gesteld, maar daar snapten ze er niks van.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Op bijgevoegde links vind je alles over de sims3 en de verschillende uitbreidings sets, hoop je hier mee geholpen te hebben
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Alles lijkt mij duidelijk via deze links. Heel vriendelijk bedankt en een vette +1.
PS: Ik heb bij de reactie op mijn vraag, nog een vraag gesteld, zou jij daar ook antwoord op kunnen geven (als je het weet)?