Waarom kan ik alleen op me Bukkit Server en de rest van me vrienden niet?

Ik had een Bukkit server gemaakt en alles ging goed en geen problemen, dus ik ging erop zag er mooi uit had ook een wereld op geïnstalleerd en wou dat me vrienden erop gingen maar hun kregen Can't Reach Server de hele tijd en ik kon er gewoon op, wat zou het probleem zijn?

Alvast bedankt !!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (2)

Misschien niet goed geportforward?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Er vanuit gaande dat zijn Bukkit server in het lokale netwerk draait is dat de meest voor de hand liggende oplossing. Zeker als de vrager zegt dat hij de poort niet geforward heeft. Poortje open gooien en probleem opgelost!
Je moet in je router je port 25565 openzetten, je gaat naar : portforward.com - kiest je router en de site laat precies zien hoe het moet , overigens kan je voor 1,50 per maand een server hosten