Wat voor geweren zijn dit?

De screenshot is erg onduidelijk en ingezoomed, maar hoop toch dat bepaalde details herkenbaar zijn. De foto is afkomstig van een spel, en ik ben benieuwd of ze hier dus echt bestaande geweren gebruikt hebben, of in iedergeval een geweer wat hier erg op lijkt.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Volgens mij is die 2e foto sciencefiction.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ook niet toevallig een echte geweer waarop deze gabaseerd op zou kunnen zijn?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Lijkt op een SCHAR-H met een M320 nade launcher er onder.

Antwoorden (1)

Zijn gebaseerd op of daadwerkelijke M4 (voorheen M16) varianten (onderste met een M203 granaatwerper.)