wat is het voordeel van een ps3 met 500gb in plaats van eentje met 320 of 250 gb?

Ik wil een PS3 kopen, alleen om te gamen, maar wat is beter om te kopen: eentje met 500/ 320 of 250 gb? En waarom?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (3)

Een PS3 met 500Gb heeft meer opslag ruimte voor jouw games (of andere dingen die je installeerd in de PSN store)
Dit ligt echter geheel aan jouw budget. met een 500GB PS3 ben je meer geld kwijt dan met een van 320/250GB.

Ik hoop dat dit je vraag beantwoord. :) (de PS4 komt vrijdag ook uit, dus als je even wacht... :) )
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Met eentje van 500gb kan je meer games downloden en op internet dan met die andere.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
500gb staat niet voor een datalimiet... Met eentje van 500gb kan je meer.........op internet. Of bedoel je wat anders.
Opslag , als je alleen van savegames gebruikt maakt is 12GB genoeg aangezien je niet zo'n groot budget hebt .