ik ben mijn email en id vergeten op origin hoe moet ik inloggen?

ik heb vorig jaar FIFA 13 gekocht ik weet mijn email adres niet meer en mijn id ongeveer. het was iets van MijnNaamIsHoi123 maar ik heb van alles geprobeerd. mijn wachtwoord weet ik nog wel. please iemand zeg dat hij weet hoe je er achter kunt komen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
10.1K
bamibal
10 jaar geleden
Hoe kun je nou je e-mailadres niet meer weten??
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nou ik heb ook wel 4 email adressen. En dat is van de laatste 5 jaar. Daarvoor had ik andere, bv zonnet.nl of hcc.nl Gelukkig gebruik ik een wachtwoorden app voor meer dan 300 verschillende inlog sites en programma's.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Kan je niet je emails die je hebt, 1 voor 1 proberen bij Wachtwoord vergeten?

Antwoorden (1)

hallo,

weet je ook niet hoe je op het mail account zelf moet komen? want anders gewoon deze link gebruiken.