Mijn psn code doet het niet, wat nu?

Ik heb laatst Battlefield 4 voor de playstation 3 bij de bart smit gepreoordered en daardoor kreeg ik nog 2 extra's, namelijk: gold en extra maps.
De code voor gold deed het wel in de psn store maar die voor de maps kon hij niet vinden.
Wat kan ik nu doen of is het te laat?
(ja, ik heb spelling nagekeken wel tien keer)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Ik zou eerst een bericht sturen naar jouw vestiging van Bart Smit. Vergeet niet om ook bewijs te sturen zoals een foto of filmpje.