Hoe los ik slechte gameprestaties op in Windows 8.1?

Zojuist mijn Windows 8 laptop geüpdatet naar Windows 8.1 en de gameprestaties zijn enorm slecht. Ik heb een NVIDIA GEFORCE GT 520M GPU en op Windows 8 kon ik mijn games zonder lag op medium settings draaien. Nu heb ik 2FPS bij low settings. Apparaatbeheer ziet de NVIDIA kaart wel maar games lijken er geen gebruik van te maken. Hoe los ik dit op? Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Hopelijk een kwestie van de nieuwe driver.
capthavoc
10 jaar geleden
capthavoc
10 jaar geleden
Wat ik over die kaart weet te vinden is dat het toch een low end is
maar idd raar dat ie opeens minder is
heb je het vermoeden dat ie de gpu niet gebruikt ? probeer deze site eens Can You run it
wellicht levert dat meer info ? http://www.systemrequirementslab.com/cyri