Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom doet COD het niet en hoe los ik het op?

Hallo,

Ik heb call of duty black ops 1 gekocht al een tijd geleden en heb het zonder problemen gespeeld. Maar sinds gister als ik hem opstart krijg ik een zwart scherm voor hoog uit 10 seconden en dan gaat hij weer weg terwijl hij nog wel in mn taakbalk als aan staat.

Weet iemand hier wellicht een oplossing op?

Groet

Toegevoegd na 43 seconden:
Hallo,

Ik heb call of duty black ops 1 gekocht al een tijd geleden en heb het zonder problemen gespeeld. Maar sinds gister als ik hem opstart krijg ik een zwart scherm voor hoog uit 10 seconden en dan gaat hij weer weg terwijl hij nog wel in mn taakbalk als aan staat. Opnieuw installeren heb ik al geprobeerd

Weet iemand hier wellicht een oplossing op?

Groet

Toegevoegd na 1 minuut:
Hallo,

Ik heb call of duty black ops 1 gekocht al een tijd geleden en heb het zonder problemen gespeeld. Maar sinds gister als ik hem opstart krijg ik een zwart scherm voor hoog uit 10 seconden en dan gaat hij weer weg terwijl hij nog wel in mn taakbalk als aan staat. Opnieuw installeren heb ik al geprobeerd

Weet iemand hier wellicht een oplossing op?

Groet

Toegevoegd na 1 minuut:
Sorry er hoort alleen maar bij te komen dat ik al geprobeerd heb om het opnieuw te installeren

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
611

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Zijn je video drivers up to date?

Is je computer an sich up to date? (automatisch updates aanzetten en controleren op updates!)

Dit probleem kan te veel verschillende oorzaken hebben. We hebben meer informatie nodig om jou te kunnen helpen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding