Ik heb geen internet meer na het instellen van de Xbox 360, hoe kan dit?

Ik heb voor mijn zoon nat type geopend via DMZ voor zijn Xbox, die doet het nu wel maar nu doet internet het niet meer op de laptop. Weet iemand hoe dit kan en nog beter hoe ik dit kan oplossen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Jaaah sorry, dacht dat als ik het op internet opzoek en alle stappen op de juiste manier doorloop dan gaat het wel goed. Als ik nat type via dmz weer sluit dan kunnen we allemaal weer internetten, maar kan mijn zoon niet gamen, zet ik hem weer aan dan kan hij gamen maar wij niet internetten terwijl er word gezegd dat de verbinding prima is??? En ik denk dat ik idd de router gereset heb, ben ik daar de fout mee in gegaan dan?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik had de juiste poorten geforward maar toen deed hij het nog niet. DMZ was toen de volgende stap, ik weet dat dit niet veilig is. Krijg het maar niet voor elkaar op een juiste manier

Antwoorden (1)

Router resetten?