Minecraft: Kan ik samen met een vriend Minecraft spelen via LAN verbinding?

Hallo,

Ik wil graag samen met een vriend van me aan mijn Minecraft World werken, maar werkt dat via LAN verbinding, Hij woont hier wel een paar straten vandaan.

Ik wou dit proberen, wist alleen niet of dit zou gaan werken: Met Hamachi een netwerk maken, en op zijn computer aanmelden op mijn netwerk, en dan dat hij mijn World kan joinen via Multiplayer en dan direct connect, weet alleen niet of dat werkt.....

Weet iemand een andere alternatief ? We hebben allebei een cracked minecraft client.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
1.5K

Het beste antwoord

Ik vind hamachi zelf nogal sloom werken. Wat je kan proberen is port forwarden en alleen jouw vriend permissies geven om te joinen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dan zou je het met Hamachi moeten proberen. Download allebei hamachi. Volg dan deze stappen: - Maak een nieuw netwerk aan waar je vriend kan joinen
- Ga naar server.propeties en voer bij serverip je hamachi IP in. (IPv4)
- zet online-mode naar false
- Typ je Hamachi IP in je MC Multiplayer.