Hoe heet het spel voor Xbox 360 waarbij je zelf voedsel moet zoeken en moet jagen om te overleven enz.?

Ik heb dit spel laatst ergens gezien, hetlijkt me een leuk spel, weet iemamd waar ik het over heb?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hmm ik heb meer info nodig, laatst gezien? Dus is het een nieuwe game uit 2013? Ik heb wat gegoogled (spel je dat zo??) en ben uit deze games gekomen, zijn wel nieuwe spellen. Cabela's Hunting Expeditions: Dit is meer jagen op dieren ik zie geen survival of voedsel zoeken hierin. The last of Us: Dit lijkt me een survival game of je in dit spel moet/kan jagen om te overleven weet ik niet maar kijk even naar de trailers :D.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ah dom van me niet goed gekeken, Last of Us is only for ps3 :D schrap die maar...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
State of decay? Farcry3?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Tomb Raider?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heb je misschien meer info? Probeer dan antwoord te geven op de volgende vragen:
-Was het first person? (Uit ogen van de speler?)
-was het in deze tijd? Zo niet, welke?
-Gaat het echt om het jagen, of is dat gewoon een extra in de game?

Antwoorden (7)

The Sims. Haha

Nee Assasin's Creed? Bedoel je die?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
The sims klinkt logischer dan assassins creed. Maar beiden voldoen niet aan de omschrijving.
Misschien Cabela's Survival - Shadows of Katmai?

lijkt enigszins op wat je zoekt. in de link staat een preview over hoe het spel eruit ziet

http://www.youtube.com/watch?v=rWemXH2GGzE
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee sorry dit is hem niet, het spel wat ik gezien heb is volgensmij niet helemaal nieuw, kan goed een jaar oud zijn of langer.. :-/ Maar je strandde op een onbewoond eiland en moet dan echt proberen te overleven, dus door te jagen op dieren om te eten zoals ik al had verteld. Maar alsnog veel dank voor jullie moeite
Farcry 3 bedoel je denk ik en anders zou het red dead redemption ook nog kunnen zijn
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Tomb raider mischien?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedoel je

MineCraft?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik denk Minecraft xbox 360 edition ik heb hem zelf ook
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Was het een bekende titel of een indie van XBLA

Als het dat laatste is misschien Don't starve