Zijn er nog moderne Turn Based Strategy games voor op de PC?

Jaren geleden (ca. 1999) had je games als X-com UFO, X-com Terror of the Deep en Jagged Alliance.

Ik heb al een jaar of 10 geen echte games meer (op de PC) gespeeld, maar ben wel erg benieuwd of het genre nog bestaat.

Zijn er vandaag de dag nog moderne TBS games te verkrijgen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

De series van "Total War" vind ik erg goed, vooral vanaf "Rome: Total War".

In de bron staat een link naar de Total War Series (1) en een link naar een lijst met Turn Based Strategy games (2).

X-com UFO brengt wel een jeugdsentiment terug...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Inderdaad, jeugdsentiment... X-com UFO spelen is met een gezin niet handig. Ik kon soms tot diep in de nacht doorspelen om een lastige alien met mijn Gauss Canon te pakken te krijgen. Ben nu al blij als ik gewoon 6 uur slaap per nacht kan pakken!