ik wil graag een vraag stellen aan CoD spelers. ik heb een computer die 1ghz prosesor heeft maar black ops 2heeft 2.5nodig is dit te veel verschil?

ik wil graag een vraag stellen aan CoD spelers. ik heb een computer die 1ghz prosesor heeft maar het spel heeft 2.5nodig is dit te veel verschil?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

1GHz is echt te weinig voor de nieuwe games, ik adviseer dan ook het niet te kopen want hij kan het echt niet handelen.

probeer het gratis spel AVA eens, redelijk goede kwaliteit voor jou pc.

http://ava.aeriagames.com/

zodoende kan je ook kijken voor soldier front en cod 1/2.

maar probeer ava eens te downloaden en te spelen, als het wat haperig loopt de kwaliteit gewoon op zijn laagst zetten, maar zombies missie´s en online het zit er allemaal in! aanrader!