GTA 5 extras bij je pre order. kun je die later er nog bij kopen?

ik zag een pre order actie van gta 5, als je die koopt krijg je er iets bij dat je in een atomic blimp kan vliegen. kun je die mogelijkheden er later nog los bij kopen als je die niet neemt bij je pre order?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Sommige dingen wel en Sommige dingen ook weer niet maar soms krijg je die dingen ook bijvoorbeeld bij een Extra koop van GTA 5 Maar als ik jou was zal ik de GTA 5 Pre Order koopen van 80€ Dan ben je nog het best uit en krijg je nog goede DLC'S er bij