Is het mogelijk om Minecraft op een chromebook te downloaden?

Ik ben van plan om een Google Chromebook te kopen, maar werkt Minecraft daarop? Als Minecraft het daarop werkt, werkt het soepel of zitten er soms lags, o gaat de game traag? Laat me het graag weten als je 1 van de twee vragen weet of allebei.

Dankje wel voor het lezen van mijn vraag!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
16.6K

Het beste antwoord

Het is mogelijk. Maar als het na veel gedoe werkt heeft het zoveel lagg dat je er niks mee kan. Chromebooks zijn niet gemaakt voor grote programma's.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dank je wel, ik dacht inderdaad al zo iets...
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Je kan minecraft op chromebooks krijgen via linux zonder lags of bugs

Andere antwoorden (2)

Normaal gesproken niet.
Chromebook heeft zijn eigen OS, namelijk Chrome OS, en die draait geen Windows programma's.
Echter is Minecraft geschreven in een universele taal, namelijk Java.
Java werkt niet standaard op Chromebook, maar bij het googlen kon ik wel work arrounds vinden om Jave op een chromebook te installeren. Dus misschien als je handig bent en er wat moeite voor wilt doen, dan is het misschien wel mogelijk!

Ik heb zelf een chromebook, maar heb zelf geen zin om dat allemaal uit te proberen. Dus als je dat spel ech belangrijk vind, dan zou ik geen chromebook kopen, en een paar tientjes meer uitgeven voor een Windows Laptop. Die heb je al voor minder als 300,-
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee,

Minecraft is gemaakt voor Windows en Mac.
De chromebook valt daar niet onder.
Maar zoiezo zou ik geen chromebook kopen omdat daar (bijna) geen programma's op kunnen je kan alleen interneten.