Kan deze laptop skyrim aan?

Ik ben van plan een laptop gaan kopen. Ik vroeg me af of op ik op deze laptop skyrim kan spelen. De settings hoeven niet hoog, maar ik wil graag weten om de laptop skyrim aan kan.

Dit is de laptop: http://www.mediamarkt.nl/mcs/product/HP-Pavilion-G6-2303SD,10259,350521,605938.html?langId=-11

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
1.6K

Antwoorden (4)

Ja dit moet makkelijk kunnen, de laptop voldoet aan de recommended.

Hieronder de specificaties die je laptop minimaal moet hebben.

minimum requirements:
Windows 7/Vista/XP PC (32 or 64 bit)
Processor: Dual Core 2.0GHz or equivalent processor
2GB System RAM
6GB free HDD Space
Direct X 9.0c compliant video card with 512 MB of RAM
DirectX compatible sound card
Internet access for Steam activation

recommended requirements:
Windows 7/Vista/XP PC (32 or 64 bit)
Processor: Quad-core Intel or AMD CPU
4GB System RAM
6GB free HDD space
DirectX 9.0c compatible NVIDIA or AMD ATI video card with 1GB of RAM (Nvidia GeForce GTX 260 or higher; ATI Radeon 4890 or higher).
DirectX compatible sound card
Internet access for Steam activation
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De minimale eisen voor Skyrim zijn:
CPU Speed: Dual Core 2.0 GHz or equivalent processor
RAM: 2 GB
OS: Windows 7/Vista/XP PC (32 or 64 bit)
Video Card: DirectX 9.0c compliant video card with 512 MB of RAM
Free Disk Space: 6 GB

De aanbevolen eisen zijn:
CPU: Quad-core Intel or AMD CPU
RAM: 4 GB
OS: Windows 7/Vista/XP PC (32 or 64 bit)
Video Card: DirectX 9.0c compatible NVIDIA or AMD ATI video card with 1 GB of RAM (NVIDIA GeForce GTX 260 or higher; ATI Radeon HD 4890 or higher)
Free Disk Space: 6 GB

In vergelijking met de laptop specificaties kan de laptop skyrim draaien op de aanbevolen eisen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kan dat gemakkelijk testen op Can You Run It?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb zelf een computer hier thuis staan met dezelfde processor (en dus ook graphische chip) en ik kan je zeggen dat skyrim absoluut niet fijn loopt. Tuurlijk, het spel draait, maar echt goed speelbaar is het niet. Als je enkel die laptop koopt om skyrim mee te spelen, moet ik het je afraden.

Trouwens, de "minimale eisen" zijn letterlijk de minimale eisen om het spel te kunnen draaien, het is dan verre van speelbaar.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zo true, heb een laptop met 8GB ram, i7 naar 3,4 GHZ turbo, Amd Radeon HD7060 2gb. En dan draait het nog op 40 fps op med settings :|. Schijf maar eens defragmenteren..