welke generator is veilig, gratis en kan ik veel imvu credits mee afhalen?

ik heb al verschillende youtube filmpjes bekeken van free imvu generator earn free credits, maar er komen altijd surveys op.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (2)

Vrijwel geen enkele generator werkt. Werkt er toch eentje, dan werkt hij maar een dag, of je krijgt allerlei rotzooi op je pc. Dat ze vaak maar kort werken, komt door het feit dat programma's beter beveiligd raken. Ook heeft een survey invullen geen zin. vaak kom je dan nog niet bij de download. Het is allemaal oplichterij. Voor iedere survey invulling krijgt die persoon die het bestand geupload heeft wat geld.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Stop maar met zoeken. Je vindt er toch niks van. Hopeloze zoektocht.