Ik heb ooit gehoord van een setting die je FPS heel erg verlaagt bij Battlefield 3?

Mensen praten over "een" setting dat je absoluut niet aanmoet doen in battlefield 3 en dat die veel lag veroorzaakt en je beeld "uit elkaar" trekt?

Geef alsjeblieft antwoord,
Dimitri.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Dat klopt. Als je minder lag wil hebben dan moet je VSync uitzetten. Dit verlaagt de input-lag. Dat uit elkaar trekken heet Screen Tearing. Als je VSync uitzet zal je minder lag hebben maar als je VSync aanzet dan zal je niet hebben dat het beeld uitelkaar getrokken word. Zet VSync eerst uit en als je dan last hebt van Screen Tearing zou ik toch wel VSync aanzetten en andere settings lager zetten die je FPS verminderen. Op het plaatje bij de bijgevoegde link zie je wat Screen Tearing is. Ik hoop je hiermee geholpen te hebben.

http://en.wikipedia.org/wiki/Screen_tearing
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja dat heet inderdaad Vertical VSync.