Rome Total War error: MSS23.DLL mist. Hoe fix ik dit?

ik heb alle tutorials van youtube enzo gedaan, maar het werkt niet. Ik heb nergens op mijn computer bij C:\\ProgramFiles(x86) MSS23.DLL gevonden. Kan iemand mij helpen om Rome : Total War - Barbarian Invasion toch te kunnen opstarten? please geen onzinnige antwoorden dat ik een computerprogrammeer moet bellen of op forums moet kijken. Heb ik namelijk al gedaan, en helpt niet. De gewone Rome : Total War doet het wel.

Toegevoegd na 15 minuten:
ik heb alle tutorials van youtube enzo gedaan, maar het werkt niet. Ik heb nergens op mijn computer bij C:\\ProgramFiles(x86) MSS23.DLL gevonden. Kan iemand mij helpen om Rome : Total War - Barbarian Invasion toch te kunnen opstarten? please geen onzinnige antwoorden dat ik een computerprogrammeer moet bellen of op forums moet kijken. Heb ik namelijk al gedaan, en helpt niet.

Toegevoegd na 2 dagen:
De gewone Rome - Total war doet het niet.

Toegevoegd na 2 dagen:
Tnx, ik heb MSS23.DLL geïnstalleerd, maar dan zegt hij weer een error, kan je me nog verder helpen?

Toegevoegd na 2 dagen:
(klik op de 2e schermopname)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
1.8K

Het beste antwoord

Jou Computer mist dat specifieke bestand dat bestand zou je zelf kunnen downloaden op de onderstaande link en deze handmatig kopieeren naar c:\windows\system32

http://www.dll-files.com/mss32.zip?0WJfQIbKhX

Indien je een 64 bit besturings systeem hebt zul je deze ook moeten kopieeren naar

C:\Windows\SysWOW64\

Overschrijf bestaande bestanden maar maak wel een backup van die oude.

Herstart je computer computer.

Als het probleem blijft bestaan probeer dan het volgende:

Open Windows Start menu selecteer "Run...".
Typ CMD en druk op Enter.
Typ "regsvr32 mss32.dll" en druk op Enter.

Als je meerdere .dll bestanden mist download deze dan die google naar je computer en kopieer deze naar de juiste locaties en herstart je computer of registreer de bestanden in je systeem met de hierboven genoemde commando's waarbij je de naam van het gemiste bestand in voer dus bijvoorbeeld: regsvr32 "crtl32.dll"

Succes

Toegevoegd na 4 minuten:
een extra link voor als je meerdere DLL files nodig bent hier staat ook bij in welke map deze files moeten staan en hoe je ze kunt registreren

nogmaals succes en mocht je er niet uitkomen dan gewoon vragen

http://www.dll-files.com/
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het leuke van .dll bestanden is dat ze vaak allemaal identiek zijn. Je kunt dus gewoon het desbetreffende bestand downloaden van internet en in je map plakken.

Toegevoegd na 2 dagen:
Hij zegt dat je het .dll bestand in de map van je game moet zetten. dus niet in de windows map. Helaas is een missend .dll bestand vaak de voorbode van veel meer errors.