Ik de Sims 3, en wil op de site registreren alleen lukt dat niet doordat diegene al een account heeft gemaakt. Wat moet ik doen? (zie extra uitleg)

Ik heb sinds kort de Sims 3, en wil op de site registreren (http://www.desims3.nl), alleen heb ik het via Marktplaats van een tweedehands winkel gekocht. Die man die deze Sims 3 aan de winkel heeft gegeven (of vrouw) heeft al een account gemaakt. Nu kan ik geen account maken, omdat hij het al heeft gemaakt, en dat wil ik wel. Wat kan ik nu doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
2K

Het beste antwoord

Dat gaat dan niet meer. Er kan nu eenmaal maar 1 account per serienummer (het nummer dat je moet invoeren bedoel ik, wat uniek is voor elk spel) worden ingevoerd. Als je een uitbreidingspakket koopt kun je met die code wel een account aanmaken (als het een nieuw uitbreidingspakket is), maar je kan dan dit spel niet meer registreren omdat het ooit al geregistreerd is.

Het hele idee achter dat je kan registreren en dan meer kan, is dat ze zo mensen willen stimuleren het spel origineel, eerste hands, in de winkel te kopen. Want als je het download verdienen hun er niks aan, maar ook niet als het twee keer verkocht wordt...En het gaat EA natuurlijk om het verdienen ;-) Doordat je altijd met de CD-rom van het laatste uitbreidingspakket dat je hebt geinstalleerd speelt, wordt er veel gehandeld door mensen die het basisspel niet meer nodig hebben. Om mensen te ontmoedigen dit te kopen, hebben ze dat code systeem bedacht.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank u wel, ik heb al een hele Sims 3-pakket gekocht uit 7/8 uitbreidingspakketten, dus ik zal morgen al die seriecodes uitproberen ;-)