Wat is de naam van dit oude pc-spel?

Bij dit spel moest je met een bootje door een rivier varen (volgens mij de amazone) om naar een koning te komen. Onderweg kon je aanmeren en foto's van allerlei dieren verzamelen. Ook kon je allerlei producten kopen van lokale bewoners, je moest bepaalde producten zien te krijgen. Volgens mij was het doel om kinine naar de koning te brengen. Het was een spel op een cd-rom. Kan iemand me helpen?

Toegevoegd na 1 week:
help aub! weet het nog steeds niet!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Games
1.4K
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
Amazon Trail

Antwoorden (1)

het enige wat mij te binnen schiet is het DOS spel Jill Queen of the Jungle..poppetje met blond haar.