Weet iemand hoe dit spel voor de computer heet?

Het was een spel waarbij je vrij rond kon lopen en je poppetje heette volgens mij Ed. Het lichaam was paars en zijn hoofd was langwerpig en aan de bovenkant plat. Je moest kleine opdrachtjes doen en van punt A naar punt B komen. Ik denk dat het een jaar of 8-10 is.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat lijkt een beetje op rayman, maar dat is geen Ed...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je nog IETS meer info ? Wat voor soort spel was het ? Moest je springen of alleen lopen ... op welk platform was het, en misschien een voorbeeld van zo'n opdracht ?
Ik ken echt veel spellen en kan ook goed zoeken maar IETS meer info en dan komen we er samen wel uit ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Rayman ken ik ook, het is zeg maar hetzelfde principe. Een soort adventure spel was het.
Je kon springen, lopen, glijden. Ik weet nog 1 level waarbij je van een grote sneeuwberg naar beneden sprong en dan moest je naar beneden glijden en obstakels ontwijken, dat is eigenlijk het meest duidelijke dat ik nog kan herinneren. Ik weet ook nog een level waarbij je van platform naar platform moest springen (het is trouwens third-person) en als je te langzaam was, verdween dat platformpje. Beetje weinig info, maar meer kan ik me niet goed herinneren :P

Het beste antwoord

Misschien bedoel je Tonic Trouble ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hahaha, ja hoor, je hebt hem! Het woordje Tonic staat me vooral bij. Super bedankt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt!