hoe speel ik bepaalde juichacties vrij in fifa 12 op de ps3?

je hebt verschillende manieren om te juichen als je scoort op fifa. nu zijn er ook een paar nieuwe manieren om te juichen vrij te spelen maar hoe doe je dat? (ik wil graag de golfswing vrijspelen). maar hoe speel je die dan vrij?
alvast bedankt voor een antwoord

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Door met je "prof" speler aan bepaalde eisen te voldoen.

Ik heb nu zo snel geen playstation bij de hand. Je kunt "virtuele prof" zijn. Hierbij staat dan ook ergens "accomplishments". Als je daar kijkt, heb je "arena, schieten, dribbelen, passen etc." Als je hier doorheen scrollt (ergens achteraan), zie je dan wat je moet doen om zowel vreugdedansen als kledingstukken vrij te spelen.

Let op: Aan de "kleur" medaille zitten minimale moeilijjkheidsgraden. Als ik me niet vergis: Brons; alle, Silver; minimaal professioneel; goud minimaal wereldklasse. Dit staat er als het goed is bij vermeld.

Succes, mocht je nog vragen hebben plaats maar een reactie!

Toegevoegd na 3 minuten:
"accomplishments" is overigens "verdiensten" (kon er even niet op komen).

Toegevoegd na 10 minuten:
Met "gewone" spelers kun je deze als het goed is gewoon doen. Zie filmpje voor tutorial

Toegevoegd na 11 minuten:
Ik zie trouwens dat dit voor de XBOX is, voor de PS3 moet je even naar de link gaan. Daar staat in de beschrijving het volgende:

XBOX - PS3
A - X
Y - Triangle
B - Circle
X - Square

RB - R1
RT - R2
LB - L1
LT - L2.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik het geprobeerd want bij fifa zelf staat hoe je de juichacties moet uitvoeren dit heb ik gedaan met die golfswing (3x) en hij deed het niet dus bij gewone wedstrijden (vriendschappelijk) kan je het (nog) niet doen.