Kan je met TrainSimulator 2012 ook vrij rijden zonder scenario's

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Nee dat kan niet, want die trein zal ergens moeten rijden. Er zullen dus in ieder geval wat rails moeten liggen, en je hebt dus een scenario nodig.

Dat scenario kun je zelf maken (dat kan heel simpel, zonder allerlei objecten) of er ergens een downloaden, zoals hier:
http://forum.treinpunt.nl/index.php?action=downloads;cat=9
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat dacht je van een scenario in een landschap, met rails?
End at je zelf de wissel kan bedienen, zoals in MSTS? Soms even logisch nadenken kan wel helpen ;-)