Is dit een goede computer om minecraft op te spelen?

Ik ben van plan een nieuwe computer te kopen en ik wil daar graag minecraft op kunnen spelen. Zou dit een goede kunnen zijn?

Dell Inspiron 660:
- Processor: Intel® Core™ i5-3330 processor (3,00 GHz, 6 MB cache)
- Besturingssysteem: Windows 8 64bit , Nederlands
- Geheugen: 6GB1 DDR3 SDRAM at 1600MHz
- Harde schijf: 1 TB SATA-harde schijf (7.200 rpm)
- Videokaart: NVIDIA® GeForce GT 620 grafische kaart van 1 GB

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
3.2K

Antwoorden (5)

Ja is denk ik wel goed alleen ik weet niet of je dan ook op fancy en far kan spelen. Met mijn budget game pc (weet de specs ff niet) werkt het gewoon goed
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Met deze computer kan je prima Minecraft spelen,
maar je kunt misschien beter kijken op www.gamepc.nl .

Alle computers die daar te koop zijn kunnen Minecraft aan, en de goedkoopste is goedkoper dan de computer die jij hebt aangegeven.

Succes.
11 jaar geleden
jaa kan makkelijk minecraft heeft nietzoveel specs.....
zelf heb ik een asus k55v serie
voor 700 euro gekocht
processor: intel core I7-3610qm, 2,3 ghz
besturingsysteem zelfde
geheugen 8gb werkgeheugen
hdd: 500gb
usb 3.0
instant on: als je hem dichtklap en weer open is hij meteen aan
icecool: wordt niet warm
en 3x charge cycle life
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja bijna alle computers kunnen Minecraft draaien. Je moet gewoon een redelijke videokaart hebben dan komt het wel goed.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hiermee kan je zeker Minecraft spelen. Al had ik je Geheugen misschien naar 8GB gebracht, maar dit is niet persé nodig. Denk er wel aan dat je op sommige computers met Windows 8, Minecraft speciaal voor 64-bit moet installeren, waardoor je (iets) meer FPS hebt.