Waarom moet ik een creditkaart toevoegen terwijl ik gewoon genoeg geld heb om m'n paypal?

ik wil orgin acces kopen via orgin en dat kost 25 euro. Ik heb 30 euro op m'n paypal staan maar bij het betalen staat er in eens "Voeg een creditcard toe om uw aankoop te voltooien" Ik snap er echt helemaal niks van.

Weet jij het antwoord?

/2500

Als je Paypal niet vaak genoeg gebruikt dan hebben zij nog niet de garantie dat je betrouwbaar bent, zij willen graag weten of je een credit card hebt, zodat je getraceerd kan worden als het niet goed gaat. Er kunnen nog meer redenen zijn : 1. het kan te maken hebben met de vereiste leeftijdsgrenzen die zij willen controleren: voor een creditcard van MasterCard en Visa moet je minimaal 18 jaar oud zijn.  American Express eist een minimum leeftijd van 21 jaar. 2. Origin wil zeker weten dat jij de enige bent die aankopen kan doen via jouw account. Het toevoegen van de Visa of Matercard is een extra beveiligingsmaatregel.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100