In welke games kan je spullen maken en verkopen voor echt geld?

Hallo,

Met welke games kan je spullen maken en deze dan door verkopen aan andere spelers? Voorbeeldje: In World of Warcraft ben je bijvoorbeeld herbalist en verzameld kruiden en bloemen om deze dan vervolgens te verkopen aan iemand die dit kan gebruiken om healing potions of mana potions van te maken. Dit idee dus maar dan voor echt geld.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
1.2K

Het beste antwoord

Bij diablo heb je echt een auction house waar je via paypal je inkomsten kunt ontvangen. Dit is legaal, want andere mensen doen bijv: goldsellen buiten het spel om met echt geld is illegaal. Ik verdien geld met diablo 3 op een legale manier dus ik zou dat ook doen als ik u was.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zowel het antwoord van Diablo 3 als dat van Starwas online/Eve online waren goede antwoorden.. I heb Diablo gekozen als antwoord omdat ik maar 1 beste antwoord kan aangeven.

Andere antwoorden (2)

Dat kan o.a. in de applicatie Second Life.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De meeste MMORPG's hebben ingame geld wat je in kan wisselen voor echt geld. Hierbij kun je denken aan Star Wars online, EvE online en Second Life