is het mogelijk GTA IV op meerdere pc's te spelen?

mijn broertje heeft GTA IV gekocht en nu staat er op de achterkant van het hoesje dat je onbeperkt veel licenties hebt maar dat je wel de disk nodig hebt voor elke keer dat je wilt spelen. is het mogelijk om de bestanden van de disk op mijn pc te zetten zodat ik niet elke keer de disk nodig heb als ik wil spelen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Dan moet je even een ISO bestandje downloaden van internet (dit is legaal, aangezien je de licentie hebt) en via een programma als Daemon tools "mounten" op je pc. Dan zou het moeten werken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nog verstandiger is een iso bestand maken van de huidige cd
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat kan inderdaad ook, ik zou alleen zo even niet weten hoe dat werkt.