waarom kan ik geen mods gebruiken op euro truck simulator?

Ik heb gehoord dat je eerst iets moest aanklikken ofzo alleen ik kan profiel wijzigen niet vinden

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
1.2K

Antwoorden (2)

Dat kan wel je moet hem downloaden en dan naar documenten gaat en daar zie je " Euro truck Simulator 2" en sleept de mod erin
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Rechtsbovenin het hoofdmenu zie je "profiel" staan. Deze wordt aangeduid door een symbool waar die personen op staan.

Na deze knop ingedrukt te hebben, kun je de Mods selecteren die je wil gebruiken.