Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik multiplayer spelen op minecraft PE versie: 0.7.1?

Ik wil samen doen met mijn broertje op minecraft pocket edition (PE)
Hoe moet dat?

P.S. het is op de ipad

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
9K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je moet in de wereld gaan die je wilt spelen met je broertje, en in de instellingen "Local Server Multiplayer" aanzetten. Je moet 2 iPads hebben om het te laten werken! (Ik weet niet zeker of een iPad en iPhone werkt, maar ik denk het wel) Zorg ervoor dat bijde apparten op hetzelfde Wi-Fi netwerk zijn verbonden. Controleer dit bij "instellingen" en dan "Wi-Fi". Als dit allemaal klaarstaat hoef je alleen nog maar in de wereld te gaan, en de ander moet op "Play" klikken om naar het menu te gaan. Onderaan de lijst verschijnt als het goed is de naam van de wereld van de ander in het blauw. Zo niet? Controleer het internet en zorg ervoor dat 1 iemand in de wereld staat en de ander in het menu! Werkt het nog steeds niet? Dan weet ik het ook niet meer. Succes ermee!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

1 persoon moet zijn map in gaan en vervolgens moet de ander op join game drukken, als je de latere versie hebt dan verschijnt onderin een map met een blauwe naam, daar moet op worden geklikt.
Er zijn wel twee apparaten en M PE apps voor nodig
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hoi Ddtmhb,
Bedankt voor je antwoord.. Maar volgens mij heb je het over versie 6.0.0 t/m 6.9.9 daar heb je zo'n knop met join game maar nu heb ik versie 7.0.1 daar kun je inloggen dat heb ik al eens gedaan maar het helpt zo'n beetje niks Groeten Jasper

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding