Kan deze PC Battlefield 3 en Minecraft aan?

Zo, ja? Op welke quality? En hoeveel FPS ongeveer?

Moederbord : MSI FM2-A75MA-E35
Processor (CPU) : AMD Trinity A6 5400K (2x 3600 MHz) Dual Core
Processor Koeler : AMD Processor koeler
Intern Geheugen : 4GB DDR3 1333Mhz (Single Channel)
Videokaart (GPU) : nVidia GTX 650 ti (1024MB GDDR5 | DX 11)
Harde Schijf 1 (Bootschijf - Windows) : 500GB Harde Schijf
Voeding : Corsair VS Series VS450
Besturingssysteem : Windows 7 Home Premium (64 bit)

Mvg Sam.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (2)

Ik zou het er niet op wagen. De videokaart is acceptabel, maar de processor is wel zwak. Het is helemaal geen goed idee om een apu samen te gebruiken met een apparte videokaart.

Voor minecraft zal dit wel voldoen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt voor de snelle reactie, vreemd dat die combinatie niet echt klopt, ik heb het namelijk op een website samengesteld, ik kon bij de goedkopere pc's alleen uit zulke soort processors kiezen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Daar begint het al, je hebt het op een site samengesteld. Veels te duur en slechte combinaties. Je kan veel beter de onderdelen zelf bestellen en zelf in elkaar (laten) zetten. Veel beter, goedkoper en... Tsja, gewoon veel beter.
Ik zou als ik jou was voor een andere cpu gaan
Ik zou het moederbord en de cpu beide vervangen
CPU: AMD FX-4100
Moederbord: ASROCK 970 Extreme3 of ASROCK 970 Extreme4
Het is wel wat duurder maar gelijk een stuk beter voor Minecraft en Battlefield 3
Je zou dan battlefield 3 wel op ultra kunnen spelen met ruim 40-60 fps
En met minecraft haal je makkelijk over de 100 fps met deze veranderingen.
Ook zal ik het ook erg aanraden om nog voor een Case fan te gaan die zijn ongeveer 10-15 euro.
Het helpt ontzettend om de PC langer te laten werken.
Ik hoop dat dit je heeft geholpen.