Welk race spel op de PC heeft het nauwkeurigst nagemaakte circuit van de Nürburgring?

Over een aantal maanden ga ik proberen een poging te wagen op de echte Nordschleife en ik heb gehoord dat er een paar games beschikbaar zijn waarbij je alvast kan oefenen zodat je een algemeen beeld hebt van het circuit.

Welke race game heeft volgens jullie de nauwkeurigste Nordschleife? Het moet te spelen zijn op de PC, dus Gran Turismo valt al weg.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
2.7K

Het beste antwoord

De nieuwste games die de Nurburgring bevatten zijn Forza 4 en Gran Turismo 5. Dit is de Nurburgring inclusief de Nordschleife. Een game als F12012 bevat bijvoorbeeld alleen het formule 1 circuit.
in de bron heb ik nog een site toegevoegd met een overzicht van games met de Nurburgring.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

U kunt Forza motorsport 4 proberen.
In deze game komen nog veel meer circuits voor.
U kunt zelfs kiezen uit welk deel U van de ring wilt rijden
U kunt er is naar kijken op youtube: http://youtu.be/HnNub6sA1_s

Ik hoop dat U het zult vinden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik hoop dat U het zult vinden. Ja, maar alleen voor de Xbox 360.