Wie kent er een pc-spel waarbij je poltie kan spelen en kan uitstappen en in het midden van de weg met sirenes kan staan loeien?

Een andere als het pc-spel emergency 2,3 of 4.

Toegevoegd na 41 seconden:
en eventueel met een gebaar de mensen zeggen dat ze moeten omdraaien.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Emergency 1 dan maar? ;-)
Sorry, misschien niet grappig. Ik heb geen idee...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
leuk gevonden reactie dounja en dat op een vraag die ondertussen al vier keer in telkens weer andere bewoordingen is gesteld met telkens dezelfde persoon die het beste antwoord heeft met telkens ongeveer hetzelfden antwoord...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
C4th, jij bent de man (of vrouw) he
Jij weet alles, jij bent de man. Jij kan nooit dingen verkeerd doen of iets vergeten. Nee, jij bent simpelweg de man of vrouw naar wie we moeten luisteren!!! Hoor je nu bij de groep? Ben je nu blij?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Owwww... Iemand is op zijn/haar teentjes getrapt?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Inderdaad, beerg. Heel lange tenen... ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou er de politie bij halen. Virtuele politie mag ook...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Crime scene investigation ;-)
Wellicht wordt er dan een wit vlakje op je pc scherm geschilderd... Waar dan ooit deze vraag stond :p
itsme
14 jaar geleden
Ik ben raaaaaaazend benieuwd wie deze keer de 10 punten voor beste antwoord in de wacht sleept. Het lijkt wel een thriller, zo spannend!

Het beste antwoord

voor zover ik weet bestaat dat niet, maar wat wel het dichtst in de buurt komt is alarm fur cobra 11. Dat is gebaseerd op de serie. Lekker racen in je eigen politiewagen en stoute jongens (;-)) achtervolgen op de duitse autobahn.
Het is een hele serie met als nieuwste highway nights. Daarvoor is cobra 11 crash time die echt gaaf is .
Ik geef je wel even de link waar je hem kan kopen
en de demo's: http://www.gamershell.com/download_21975.shtml (demo, Crash time)

Amazon.de (de link waar je hem kan kopen en hier vind je trouwens nog meer politie, ambulance en brandweer games.)

Link van demo highway nights volgt nog, want ik ben hem vergeten.... :-(

succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Iets gaat mij doen vermoeden dat dit zo de 4de beste antwoord op rij gaat worden tussen jullie 2.........
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hahaha, dat wou ik net ook schrijven. Antwoorden verder overbodig deze twee gebruikers hebben elkaar allang gevonden ;-)
(Ik zou er ook eerlijk gezegd geen antwoord op weten, hoor).

Andere antwoorden (1)

bij need for speed undercover ( zelf heb ik hem op de psp )
kan je bij sommige missies politie spelen en dan moet je de
racers aan de kant beuken zodat ze hun leven omlaag gaat

Ik weet niet je er veel aan hebt
Bronnen: