Wie kent er een pc-spel waarbij je poltie kan spelen en kan uitstappen en in het midden van de weg met sirenes kan staan loeien?

Een andere als het pc-spel emergency 2,3 of 4.

Toegevoegd na 41 seconden:
en eventueel met een gebaar de mensen zeggen dat ze moeten omdraaien.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

voor zover ik weet bestaat dat niet, maar wat wel het dichtst in de buurt komt is alarm fur cobra 11. Dat is gebaseerd op de serie. Lekker racen in je eigen politiewagen en stoute jongens (;-)) achtervolgen op de duitse autobahn. Het is een hele serie met als nieuwste highway nights. Daarvoor is cobra 11 crash time die echt gaaf is . Ik geef je wel even de link waar je hem kan kopen en de demo's: http://www.gamershell.com/download_21975.shtml (demo, Crash time) Amazon.de (de link waar je hem kan kopen en hier vind je trouwens nog meer politie, ambulance en brandweer games.) Link van demo highway nights volgt nog, want ik ben hem vergeten.... :-( succes!

bij need for speed undercover ( zelf heb ik hem op de psp ) kan je bij sommige missies politie spelen en dan moet je de racers aan de kant beuken zodat ze hun leven omlaag gaat Ik weet niet je er veel aan hebt

Bronnen:
Mijzelf

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100