Mijn sims zegt dat als ik wil inloggen (dat kan met de nieuwste uitbreiding van sims) ik mijn game moet updaten maar dat kan niet?

Met de nieuwste uitbreiding van sims 3 (showtime) kan je naar andere steden van vrienden reizen maar dan moet je wel eerst inloggen. Als ik inlog zegt het spel dat ik eerst moet updaten. Dan kijk in het startprogamma en dan zegt het spel dat de game up to date is.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Ik had ook dit probleem. Ik heb gewacht tot de volgende update. Van Katy Perry Pakt uit. Maar heb je al eens geprobeerd om op verversen te klikken. het staat bij updates. Dan wordt de update opnieuw uitgevoerd. ;)