Hoe heet de voetbal manager game met de groene achtergrond op de pagina?

Het spel is niet met echte teams, je kan trainingen instellen voor de komende 3 dagen, veel meer info heb ik niet echt

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heb em gevonden het is goalunited (ik had het aan een vriend gevraagd) en ik zie dat dat er ook tussen staat, dus dat kies ik als beste antwoord allemaal heel erg bedankt

Het beste antwoord

Goalunited denk ik, ik weet het niet zeker
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik had het antwoord al maar zag dat jij dat had gegeven vandaar dat het best antwoord naar jouw toe gaat!

Andere antwoorden (2)

Online soccer manager misschien?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Neej das hem niet. BTW dat is een blauwe achtergrond
Wellicht een eerdere versie van Football Manager? Ik kan me herinneren dat Football Manager 2007 een groene achtergrond had. Wel met echte spelers.