Farming simulator 2013, wie kan mij originele instellingen geven?

Ik heb in de instellingen zitten knoeien en daardoor waarschijnlijk het volgende probleem ontstaan. Ik kan namelijk mijn koeien etc niet meer zien, als ik in het weiland loop hoor ik ze wel grazen

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Er zit toch daar zo'n knop default?

Antwoorden (1)

Mogelijk zijn de instellingen opgeslagen bij de savegame.
Deze kun je vinden in het mapje: Documenten\My Games\FarmingSimulator2013

Misschien staat hier een bestandje bij die de instellingen bevat, probeer die eens te verwijderen.
Let wel op dat je je savegame niet verwijderd, het is het handigste om eerst even het hele mapje te back uppen.