Waar kan ik de spel marvel alliance 2 krijgen?

Ik zoek al heel erg lang naar deze spel, maar kan hem echt nergens vinden en als ik hem vind is het op een site voor 60 euro terwijl het spel al meer dan 2 jaar oud is. Graag hoop ik dat iemand mij hierbij kan helpen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Voor de Xbox 360

Antwoorden (2)

Ik weet niet voor wat voor systeem het spel is bedoeld? (Computer, Playstation 3, Nintendo 3ds)

Maar vooral op sites zoals Beslist, Kieskeurig, vergelijk.nl zou je kunnen kijken! En de prijzen vergelijken!.

Nou ja veel suc6 met zoeken!

Groeten van Banjer
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik denk dat je even op marktplaats moet kijken. Daar is vast wel iemand die zijn of haar spel niet meer hoeft en hem graag wil verkopen. Dan weet ik ook bijna zeker dat je het voor minder dan 60 euro kan kopen. http://www.marktplaats.nl/z/spelcomputers-en-games/games-sony-playstation-2/marvel.html?query=marvel&categoryId=1734