weet iemand hoe ik mijn beeld goed zet in skyrim?

ik heb pas skyrim gekocht voor mijn ps3 maar mijn beeld in de game zelf staat niet goed als iemand iets zegt staan de zinnen maar half op mijn beeldscherm weet iemand hoe ik het beeldformaat in de game kan veranderen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Ja kan meestal bij de game options kijken daar staat wel eens beeld breedte aanpassen daar klikje op en dan zie je het van zelf als dat niet kan dan kan je ook op je PS3 instellingen kijken daar kan je ook een heleboel Veranderen zoals beeld en soms zit er zelfs een knopje op de afstandsbediening waarmee je de breedte kan aanpassen Ik denk dat ditwel genot oplossingen zijn en ik hoop dat het lukt succes !