Kan je met 3 vrienden op Far Cry 4 ps3 spelen?

Online dan. Want we zouden graag alle 3 het spel willen kopen , maar als we bv. maar met 2 samen kunnen spelen dan is het niet leuk... Is er ook freemode?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Games
1.1K

Antwoorden (1)

Je kan de Co-opmode doen met 1 vriend en daarnaast heb je de mogelijkheid voor de multi-player. Hier kun je een lobby 'joinen' en door je vrienden uit te nodigen kan je ze in de lobby krijgen. Echter heb je kans dat ze in het andere team komen.

Het is een prachtig spel en ontzettend leuk om te doen. Helaas moeilijk om met 3-en te spelen.