Hoe kan ik van mijn Cod4(call of duty modern warfare) record één mooi filmpje maken?

Ik heb weet ik hoeveel uur aan goede sniper records. Alleen weet ik niet hoe ik dit in één filmpje kan zetten. Of hoe je de tekst die de server in beeld zet er uit kan halen. Iemand ervaring of een site waarbij ik het kan doen?

Toegevoegd na 6 dagen:
Zoals in de categorie staat is het voor de PC

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (2)

dat kan in theatre mode van het spel zelf.. record stoppen verder spoelen alles.. en dan dat filmpje opslaan suc6!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hiervoor heb je een capture card nodig. Een apparaat die je aansluit op je xbox of tv (heb er zelf geen) en die neemt alles op.

Vervolgens zet je dat op je computer en met videobewerkingsprogramma's zoals Sony Vegas Pro kun je je filmpje monteren, corrigeren en editen.

In de bron staat de site voor een Roxio Capture Card