Kun je voetpaden/achtbanen bij RCT3 ook onder de grond laten gaan?

Ook uitleg AUB

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
5.9K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedoel je echt onder de grond met nog aarde er boven of bedoel je gewoon lager dan het nulniveau?

Antwoorden (3)

Ja, als je hem naar benden laat gaan gaat hij automatisch de grond in
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is mogelijk.

Je moet met achtbanen gewoon doorgaan (met de verticale baan) tot je niet meer verder kan gaan. Of bij bergen is het zelfs zo dat je, mits je achtbaan de juiste hoogte is, gelijk al ondergronds gaat. Bij paden geld dit laatste ook. Paden op normaal grond moet je wel eerst laten verlagen, door eerst 2 stukken land met 2 niveaus te laten dalen en zo ben je ondergronds.

Dacht ik.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan oneindig doorgaan met de achtbaan naar beneden laten gaan maar dat kan je niet telkens hetzelfde laten gebeuren, (ik bedoel dat je niet non-stop met een verticale baan naar beneden kan of non-stop met een bocht.)

Even een tip om het supermooi te maken, het is wel enorm lastig dus je moet wel een beetje goed zijn!
Je kan namelijk muren onder de grond plaatsen, als je de muren naast de baan plaatst ga je dus eigenlijk door een prachtig versierde tunnel. Zo heb ik ooit een achtbaan onder de grond gebouwd waarbij het gewoon leek alsof hij boven de grond in een enorme hal stond, maar daarbovenop stond nog weer een andere.

Heel veel plezier met je RCT spel!