Weet iemand je een acekard 2i flashkaart nog werkend kan krijgen op een nintendo 3DS die geupdated is naar systeemversie 5.1.0-11E?

Ik heb per ongeluk mijn 3DS geupdated naar versie 5.1.0-11E sindsdien werkt mijn acekard 2i niet meer ik krijg de volgende foutmelding er is een fout opgetreden houd de power knop ingedrukt om het systeem uit te schakelen. Lees de nintendo 3ds handleiding voor meer informatie. Weer iemand of ik deze flashkaart nog werkend kan krijgen of de update van de nintendo ongedaan kan maken?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
1.2K

Het beste antwoord

Nee dit kan niet, een acekard werkt maar tot versie 4.3.0-10. Daarna heeft Nintendo het zo gepatcht dat het Acekard team geen update meer heeft kunnen uitbrengen. Als je echt een kaartje werkend wil op die 3DS zou je moeten kijken naar een ander kaartje zoals de DSTWO die wel deze versie ondersteund.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

op dit moment is dit hun nieuwste update:
http://www.acekard.com/download.php

als het nog niet lukt met deze kan je natuurlijk overwegen een andere firmware erop zetten, ik weet echter niet zeker of dat ook op je flashkaart kan.

Ook weet ik niet hoe oud de update is, als het nog een vrij nieuwe update is moet je wachten totdat er een nieuwe manier is gevonden om de acekard tu updaten.