Mijn Sims poppetje loopt vast en ik kan niks meer wat moet ik doen?

Mijn Sims poppetje liep op een gegeven moment vast en ik kon er niks meer mee doen. Wel bewoog hij zijn hoofd nog om anderen aan te kijken. Ik heb al te Cheat resetSim gebruikt maar ook dat werkt niet. Weer iemand nog een andere oplossing?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
5.7K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zit hij tussen dingen vast of staat hij stil in een open plek?0
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hij staat stil op een open plek.
Het gebeurde ook bij een paard bij beestenbende
Paarden kan ik nog wel vervangen maar mensen niet.

Antwoorden (1)

mischien de cheat"Move_objects on" en dan je sim in de koopstand verplaatsen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Koopstand?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik weet niet hoe dat heet. maar dat je dan meubels kan kopen enzo. dat het spel dan pauzeert.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Okee
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ok ik dacht dat je misschien iets anders bedoelde ofzow :)